ماساژ

آرامش دست یافتنی است

ماساژ

آرامش دست یافتنی است

رنگ درمانی با متد آفتالو – کروموتراپی

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۸ ق.ظ
 افتالو-کروموتراپی. این روش  می تواند جایگزین عمل جراحی شود.  این روش پیشگیری  و درمان  بیماری های چشم و روانی است. اساس این درمان را تأثیر  امواج نوری دارای طول مختلف  بر چشم تشکیل می دهد.  آزمایشات کلینیکی آن، کارآیی آن را  هنگام درمان بیماری های چشم  نشان داد.  برای نمونه، در نزدیک بینی  و دوربینی و آب مروارید ، بهبود دید 100 درصد بود. در صورت افزایش فشار داخلی چشم – در 96 درصد بیماران  بینایی آنها بهتر شد و برای رفع قیچی چشم  این نتیجه 95 درصد بود.  در مورد بیماران مبتلا به دیستروفی شبکیه، نتیجه تأثیرگذاری این روش درمان 97 درصد بود.

موفقیت این روش درمان  نه آنقدر به پرتوافکنی، بلکه  به رنگ نور بستگی دارد.  از مدتها پیش معلوم شده است که رنگ تأثیر زیادی بر وضعیت روحی شخص دارد: رنگ سبز آرامش بخش است،  زرد شادی آور،  نارنجی باعث افزایش  قابلیت کار می شود. دانشمندان  معلوم کردند که تأثیر نور بر وضعیت جسمانی نیز تأثیر می گذارد، برای نمونه، رنگ قرمز، باعث تسریع  گردش خون  و تحریک تپش قلب و تنفس می گردد.  رنگ نارنجی کار غده  تیروئید، لوزالمعده را بهتر می کند و سرعت التیام زخم معده و استخوان را افزایش می دهد. رنگ آبی – کلاً حالت ضدعفونی دارد، باعث از بین رفتن آب مروارید  شده و سردرد و فشار خون بالا را کاهش می دهد.

استفاده از متد آفتالو – کروموتراپی بتدریج در طب روسیه به اجرا درمی آید.  شخصی که مورد درمان با چنین روشی قرار خواهد گرفت، می بایست عینک  ویژه با « دکمه جادویی» را تهیه کند که  نورپرداز است. خودویژگی این عینکها در آن است که  عدسی ها  وابسته به  تشخیص بیماری، نور  انتخاب شده را پخش خواهند کرد  و چشم آن را در یافت کرده و علایم را به مغز می  فرستد  که در آنجا  مکانیزم پیچیده و دشوار  درمان عضو  بیمار آغاز می شود.  فقط 7 رنگ توسط دانشمندان  انتخاب شده است: قرمز،  نارنجی، زرد،  سبز،  آبی و صورمه ای و بنفش.  چنین ترکیب رنگی را می توان در رنگین کمان طبیعی مشاهده کرد.

 متخصصان روسیه پیش بینی می کنند که در آینده می توان در درمان  بیماری های قلبی و معده و دستگاه گوارش و روانی و حتی اعتیاد به موادمخدر از چنین روشی استفاده کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی